Mercedes E55 AMG #SOLD
Marka | Mercedes |
Model | E55 AMG |
Rocznik | 1998 |
Przebieg | 45 000 km |
Skrzynia biegów | Automatyczna |
Napęd | Tylna oś |
Paliwo | Benzyna |
Pojemność | 5439 cm3 |
Moc (KM) | 354 |
Kolor | Black |
- ABS
- Centralny zamek z pilotem
- Czujnik deszczu
- Czujnik światła
- Elektryczna regulacja siedzeń
- Elektryczne lusterka
- Elektryczne szyby
- ESP
- Felgi aluminiowe
- Immobilizer
- Klimatyzacja
- Komputer pokładowy
- Kontrola trakcji
- Nawigacja
- Pełna skóra
- Podgrzewane fotele
- Poduszki powietrzne
- Reflektory ksenonowe
- Sportowe fotele
- Szyberdach
- Światła przeciwmgielne
- Tempomat
- Wielofunkcyjna kierownica
- Wspomaganie kierownicy
Niebywały egzemplarz z oryginalnym symbolicznym przebiegiem 45000 km zakupiony został przez nas na aukcji w Japonii .
Dostępny na miejscu .
- Mercedes E55 AMG – W210 powstał pod koniec 1997 roku jako następca E50, który nie sprzedawał się tak jak zakładano. E55 był dostępny na następny rok modelowy – 1998. E55 zaprezentowano po raz ostatni w nowej szacie i z nowym silnikiem V8 bazującym na modelu E430 a mianowicie M113. Unowocześniona jednostka zastąpiła M119 i osiągała moc 354 KM i 530 Nm, które zostawały przeniesione na wał przy niskich 3000 obr. / min. Dzięki szerokiemu zakresowi elastyczności jakim dysponował ten silnik, auto w tej wersji silnikowej miało miano „Zdobywcy autostrad”, również w wersji E55 zastosowano zaawansowany układ hamulcowy, który pozwalał Mercedesowi na imponującą drogę hamowania, ze 100 km/h pojazd mógł się zatrzymać po niespełna 36 metrze, co dawało rezultaty niemal samochodów wyczynowych. Przedni rozmiar tarcz hamulcowych był znacznie większy niż w seryjnych modelach W210, natomiast tylne hamulce w E55 pozostały bez zmian – w tylnym układzie zastosowano przednie tarcze od seryjnych modeli E klasy. Skrzynia biegów pochodzi z większych modeli Mercedesa E, SL, S, CL – (W140), (W220) oryginalnie montowano ją w silnikach V8 i V12. Licznik w tej wersji wyskalowany jest podobnie jak w modelu E50 do 280 km/h. Model E55 był dostępny jako sedan i kombi w nomenklaturze Mercedesa-Benza nazwane (T). Tylko w tym modelu można było zamówić opcjonalny napęd na obie osie – 4matic. Jednak niewielu klientów zamówiło taki właśnie pojazd – według oficjalnych danych z taśm Affalterbach zjechało niespełna 15 samochodów tej konfiguracji.
Więcej informacji udzielę telefonicznie lub drogą elektroniczną.
+48 606 502 793; +48 888 037 000; kimbex@kimbex.pl
WAŻNE : Kolekcjonerskie samochody z Japonii mają kierownicę po naszej, lewej stronie oraz liczniki w kilometrach = niczym nie różnią się od wersji EUROPEJSKICH!!!
Dlaczego auto z Japonii?
Dlatego że:
Po pierwsze dla Japończyka posiadanie niemieckiego auta z kierownicą po „złej” dla nich stronie, czyli lewej jak u nas, to status najwyższego luksusu/prestiżu wśród znajomych i nie tylko.
Po drugie oni kochają te samochody i pedantycznie o nie dbają .
Po trzecie – ponieważ kierownica jest po lewej stronie auta bardzo mało jeżdżą. Głównie uczestniczą w zlotach i przejażdżkach weekendowych.
Po czwarte dla Japończyka sprawą honoru jest uczciwe serwisowanie aut i ich późniejsza sprzedaż.
DLATEGO też preferuję kupno i sprzedaż aut z Japonii a nie z np. z USA, gdzie liczniki są nie w kilometrach tylko w milach, mają „obrysówki” i głównie złą historię. Auta z Japonii wizualnie modelowo niczym się nie różnią od modeli europejskich a są bardziej zadbane.
Przyjedź, zobacz, negocjuj, kup i ciesz się życiem
ZAPRASZAM
Wszystkie nasze samochody są zadbane i w większości przypadków mają udokumentowany przebieg.
Samochody sprzedawane w KIMBEX Dream Cars są naszą własnością i nie są to auta komisowe.
Możliwa zamiana lub rozliczenie za inne ciekawe auto – droższe lub tańsze .
Skupuję ciekawe auta za gotówkę.