Parametry techniczne
Marka | Honda |
Model | NSX |
Rocznik | 1997 |
Przebieg | 55 400 km |
Skrzynia biegów | Manualna |
Napęd | Tylna oś |
Paliwo | Benzyna |
Pojemność | 2977 cm3 |
Moc (KM) | 272 |
Kolor | red |
- ABS
- Centralny zamek
- Elektryczna regulacja siedzeń
- Elektryczne lusterka
- Elektryczne szyby
- ESP
- Felgi aluminiowe
- Klimatyzacja
- Komputer pokładowy
- Kontrola trakcji
- Odtwarzacz CD
- Pełna skóra
- Podgrzewane fotele
- Poduszki powietrzne
- Reflektory ksenonowe
- Sportowe fotele
- Światła przeciwmgielne
- Tempomat
- Wspomaganie kierownicy
KLUCZOWE FAKTY
- Ten NSX to „święty gral” , japoński super samochód wyczynowy z silnikiem umieszczonym centralnie, w bardzo dobrym stanie i jest wyposażony w poszukiwaną manualną skrzynię biegów.
- Napędza go wolnossący 3,0-litrowy silnik V6 przekazujący moc 272 KM na tylne koła za pośrednictwem pięciobiegowej manualnej skrzyni biegów.
- Tylko około 1300 egzemplarzy NSX „NA1” zostało dostarczonych jako nowe do Europy z kierownicą po lewej stronie LHD, a ten jest jednym z takich samochodów, co czyni go rzadkim znaleziskiem na rynku.
- Honda od nowości przejechała zaledwie 55 400 km.
- Został wyposażony w felgi aluminiowe BBS i tłumik Remus (w zestawie oryginalne końcówki).
WYPOSAŻENIE I FUNKCJE
- Samochód jest wykończony w kolorze Formula Red z czarnym dachem nad kabiną obszytą czarną skórą.
- Obecnie jeździ na zestawie 17-calowych (przód) i 18-calowych (tył) felg aluminiowych BBS LM z dzielonymi obręczami.
- Wyposażenie obejmuje elektrycznie regulowane fotele, tempomat, klimatyzację i radioodtwarzacz kasetowy Honda-Bose.
- Zamontowano niefabryczny ale sportowy tłumik Remus.
- Do sprzedaży dołączona jest instrukcja obsługi, książka serwisowa, różne faktury i broszury konserwacyjne, historyczne świadectwa kontroli przydatności do ruchu drogowego, poprzednie niemieckie i fińskie dokumenty rejestracyjne oraz oryginalne końcówki wydechu OEM.
STAN
- Aby ocenić stan zewnętrzny i wewnętrzny, prosimy zapoznać się z galerią zdjęć.
- Konkretne uwagi sprzedawcy obejmują: ogólnie rzecz biorąc, samochód jest w doskonałym stanie i jego zdaniem jest to jeden z najlepiej zachowanych NSX w swoim rodzaju. Przypuszcza się, że jedynie tylny zderzak był lakierowany.
- Opony to Michelin, które przejechały zaledwie około 1500 km, więc bieżnik jest w stanie niemal nowym.
- Według doniesień najnowsze badanie przydatności do ruchu drogowego przeprowadzono w kwietniu 2023 r. i uzyskało pozytywny wynik.
HISTORIA SERWISOWA
- Samochód był ostatnio serwisowany przez Länsiauto (autoryzowany serwis Hondy) w czerwcu 2021 r. przy przebiegu 54 650 km. Obejmowało to wymianę oleju silnikowego, filtra oleju, filtra powietrza, filtra paliwa, oleju w skrzyni biegów i akumulatora.
- Wcześniej w maju 2018 roku przeprowadzono serwis olejowy na dystansie 53 631 kilometrów.
- Samochód przeszedł wcześniej serwis w maju 2016 r. przy przebiegu 52 029 km, który obejmował wymianę oleju silnikowego, filtra oleju, opon i różnych żarówek zewnętrznych.
- Antenę radiową wymieniono w maju 2019 r. przy przebiegu 54 120 km.
- Płyn hamulcowy, moduł ABS i sonda lambda zostały wymienione w grudniu 2016 r. przy przebiegu 52 730 km.
- Pasek rozrządu i napinacz zostały wymienione w ramach przeglądu, który odbył się w lutym 2015 r. przy przebiegu 49 265 km.
Daty i przebieg:
- Czerwiec 2021 – 54 650 kilometrów
- Maj 2018 – 53 631 kilometrów
- Maj 2016 – 52 029 kilometrów
- Luty 2015 – 49 265 kilometrów
- Kwiecień 2008 – 37 192 km
- Lipiec 2006 – 35 407 kilometrów
- Maj 2005 – 23 950 kilometrów
- Listopad 2003 – 13 300 kilometrów
- Wrzesień 2002 – PDI
STRESZCZENIE
Honda NSX to uznany nowoczesny, klasyczny samochód wyczynowy, łączący w sobie sprawne prowadzenie i tempo z ponadczasową stylistyką i imponującą użytecznością na co dzień. Po przejechaniu zaledwie 55400 kilometrów od nowości i wyposażeniu w kilka subtelnych ulepszeń, ten NSX będzie ekscytującym dodatkiem do stajni każdego entuzjasty, a także wciągającą zabawką weekendową na ulubionych drogach nowego właściciela.
CENA na zapytanie !