BMW M3 E30 BBS EVO II Limited Edition Nr 134 of 500 #SOLD
Marka | BMW |
Model | M3 E30 EVO II |
Rocznik | 1988 |
Przebieg | 87 000 km |
Skrzynia biegów | Manualna |
Napęd | Tylna oś |
Paliwo | Benzyna |
Pojemność | 2302 cm3 |
Moc (KM) | 244 |
Kolor | Macaoblau Metllic |
- ABS
- Centralny zamek
- Elektryczne lusterka
- Elektryczne szyby
- Felgi aluminiowe
- Klimatyzacja
- Komputer pokładowy
- Sportowe fotele
- Szyberdach
- Światła przeciwmgielne
- Wspomaganie kierownicy
OKAZJA ! Prawdziwa Perełka w naszej ofercie 🙂
Rewelacyjne , limitowane BMW M3 E30 EVO II nr 134 na 500 sztuk zbudowanych.
Tym egzemplarze jeździł i złożył swoje autografy sam legendarny Walter Röhrl ( https://pl.wikipedia.org/wiki/Walter_Röhrl )
BMW M3 Evolution II E30
Rocznik: 1988
Przebieg: 87000 km
Pojemność: 2302 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 244 KM
BMW E30 M3 Evolution II, egzemplarz nr 134/500 w kolorze nr 250 Macaoblau Metallic. Samochód pochodzi z Niemiec. Jego pierwszym właścicielem był znany niemiecki kierowca wyścigowy Johannes Scheid, przez Niemców nazywany „Der Herr des Rings”, ponieważ w swojej długoletniej karierze wielokrotnie wygrywał wyścigi i mistrzostwa VLN na torze Nürburgring, w tym słynny 24h Nürburgring. Obecnie jest właścicielem teamu wyścigowego Scheid Motorsport.
Samochód od nowości do momentu zakupu przez nas przebywał w samym sercu toru Nürburgring, w miejscowości Kottenborn i Adenau. Na przełomie lat 80′ i 90′ Johannes ścigał się wersją torową modelu M3 E30, natomiast ten egzemplarz traktował jako tzw. daily car. Paradoksalnie, w całej swojej karierze ten samochód przejechał tylko kilka okrążeń „Zielonego Piekła”, gdyż dysponując wersjami wyścigowymi, Scheid’owi zwyczajnie żal było jeździć po torze tym egzemplarzem.
Jak przystało na kierowcę wyścigowego, Johannes nie mógł sobie odmówić jednak lekkiego dostosowania daily car’a do swoich upodobań. Założył oryginalne fotele kubełkowe Recaro wykonane z kevlaru żywcem wyjęte z jednej ze swoich wyścigówek (obecnie sam komplet takich foteli z taką historią jest prawdziwym rarytasem). Ponadto wymienił kierownicę na MOMO Corse (oryginał oczywiście również dostaliśmy z samochodem, tak jak oryginalne przednie fotele). Dodatkowo, zgodnie z modą lat 90′, samochód wyposażył w lepszy zestaw audio i uchwyt na telefon, by korzystanie z auta na co dzień było przyjemniejsze. Żeby polepszyć właściwości jezdne, samochód wyposażył w komplet zawieszenia gwintowanego Bilstein oraz zamontował sportowy układ wydechowy i zrobił remap silnika (posiadamy historyczny wydruk z hamowni potwierdzający moc 244 PS). Samochód wyposażył również w komplet oryginalnych felg BBS RS z rotorami w kolorze nadwozia oraz lampy tylne Startec (zgodnie z mogą lat 90′). Wszystkie modyfikacje mają odzwierciedlenie w Briefie.
Samochód od 2001 roku był wymeldowany i stał pod szytym na miarę pokrowcem w ciepłym garażu. Co roku wykonywany miał przegląd, wymianę płynów i odbywał przejażdżkę na zlot „Nürburgring Classic” w celu „przewietrzenia cylindrów”.
W samochodzie znaleźliśmy mnóstwo „pamiątek z epoki”, jak np. niemieckie drobne marki i pfenigi w popielniczce. Wszystko jest spakowane w woreczki i dołączone do samochodu.
Pojazd przeszedł gruntowny przegląd mechaniczny oraz zabiegi detailingowe w postaci korekty lakieru i zabezpieczenia powłoką ceramiczną.
Prosimy o kontakt tylko poważnie zainteresowane osoby.
Cena na zapytanie emeil kimbex@kimbex.pl lub telefonicznie +48 606 502 793