Marka | ALPINA |
Model | B7 |
Rocznik | 2006 |
Przebieg | 43 700 km |
Skrzynia biegów | Automatyczna |
Napęd | Tylna oś |
Paliwo | Benzyna |
Pojemność | 4400 cm3 |
Moc (KM) | 500 |
Kolor | Alpina Blau |
- ABS
- Adaptacyjne oświetlenie
- Asystent martwego punktu
- Centralny zamek z pilotem
- Czujnik deszczu
- Czujnik światła
- Czujniki parkowania
- Elektryczna regulacja siedzeń
- Elektryczne lusterka
- Elektryczne szyby
- ESP
- Felgi aluminiowe
- Immobilizer
- Isofix (system mocowania fotelików dziecięcych)
- Kamera cofania
- Klimatyzacja
- Komputer pokładowy
- Kontrola trakcji
- Nawigacja
- Odtwarzacz CD
- Pełna skóra
- Podgrzewane fotele
- Poduszki powietrzne
- Reflektory ksenonowe
- Sportowe fotele
- Szyberdach
- Światła LED
- Światła przeciwmgielne
- Tempomat
- Wielofunkcyjna kierownica
- Wspomaganie kierownicy
- Zestaw głośnomówiący
Unikatowa ALPINA B7 E65 i to w tym jedynym właściwym kolorze Alpina Blue !
Model B7 jest oparty na BMW 745i, który posiada 4,4-litrowy silnik V8, osiągający moc 333 KM. Najważniejszą zmianą wprowadzoną przez Alpinę w silniku jest dodanie sprężarki mechanicznej. Daje to moc 500 KM i moment obrotowy 700 Nm. Topowa seria 7 BMW, model 760i/Li wyposażony w jednostkę V12 oferuje 445 KM i moment obrotowy 600 Nm. Model B7 ma większą moc i o około 150 kg mniejszą masę. Sprawia to, że B7 daje kierowcy znacznie więcej niż 760i/Li. I oczywiście jest bardziej ekskluzywny.
Główną różnicą pomiędzy tymi dwoma silnikami jest to, że silnik Alpiny jest doładowany sprężarką mechaniczną. Jednak Alpina nie dokręciła po prostu standardowej sprężarki do silnika BMW. Blok silnika jest podobny do wersji BMW, ale jest wykonany według specjalnej specyfikacji Alpiny. Wał korbowy jest kuty, a nie odlewany, i zastosowane zostały lekkie tłoki firmy Mahle. Sama sprężarka jest także unikalna i została przez Alpinę opatentowana.
Według Alpiny B7 rozpędza się od 0 do 100 km/h w 4,9 sekundy, 5,1 sekundy w wersji Long. Najwyższą prędkością zgłoszoną przez Alpinę jest 300 km/h, jednak w teście prędkości magazynu Auto Motor und Sport w Nardo model B7 osiągnął imponujące 311 km/h. Podczas późniejszej imprezy posiadacz Alpiny jechał B7 z prędkością 325 km/h.
Nasz egzemplarz zakupiony w Japonii jest w bezwypadkowy , w dobrym stanie technicznym jak i optycznym .
Dostępny u nas na miejscu w Krapkowicach .
Faktura VAT 23%
WAŻNE : Kolekcjonerskie samochody z Japonii mają kierownicę po naszej, lewej stronie oraz liczniki w kilometrach = niczym nie różnią się od wersji EUROPEJSKICH!!!
Dlaczego auto z Japonii?
Dlatego że:
Po pierwsze dla Japończyka posiadanie niemieckiego auta z kierownicą po „złej” dla nich stronie, czyli lewej jak u nas, to status najwyższego luksusu/prestiżu wśród znajomych i nie tylko.
Po drugie oni kochają te samochody i pedantycznie o nie dbają .
Po trzecie – ponieważ kierownica jest po lewej stronie auta bardzo mało jeżdżą. Głównie uczestniczą w zlotach i przejażdżkach weekendowych.
Po czwarte dla Japończyka sprawą honoru jest uczciwe serwisowanie aut i ich późniejsza sprzedaż.
DLATEGO też preferujemy kupno i sprzedaż aut z Japonii a nie z np. z USA, gdzie liczniki są nie w kilometrach tylko w milach, mają „obrysówki” i głównie złą historię. Auta z Japonii wizualnie modelowo niczym się nie różnią od modeli europejskich a są bardziej zadbane.
Przyjedź, zobacz, negocjuj, kup i ciesz się życiem
ZAPRASZAMY
Wszystkie nasze samochody są zadbane i w większości przypadków mają udokumentowany przebieg.
Samochody sprzedawane w KIMBEX Dream Cars są naszą własnością i nie są to auta komisowe.
Możliwa zamiana lub rozliczenie za inne ciekawe auto – droższe lub tańsze .
Skupujemy ciekawe auta za gotówkę.