Marka | Mini |
Model | Honda Engine |
Rocznik | 1996 |
Przebieg | 80 000 km |
Skrzynia biegów | Manualna |
Napęd | Przednia oś |
Paliwo | Benzyna |
Pojemność | 1600 cm3 |
Moc (KM) | 125 |
Kolor | black |
Cena sprzedaży | 15 000,00 € |
- Elektryczne szyby
- Felgi aluminiowe
- Immobilizer
- Odtwarzacz CD
- Pełna skóra
- Sportowe fotele
- Światła przeciwmgielne
OKAZJA ! Jedyny w swoim rodzaju MINI z silnikiem Hondy o mocy 125 KM !!!
Samochód został od nowa w roku 2012 zmontowany w oparciu o ramy i zawieszenia sprowadzone z USA z firmy Mini Tec www.superfastminis.com . W Europie ta firma jest reprezentowana przez www.gracing.de
No obu tych stronach można obejrzeć klasyczne mini z silnikami Hondy.
Samochodem jeździł od 2013 roku syn naszego klienta . Tylko w lecie. W zimie stał w garażu.
Nie jest to samochód pokazowy. Może być i jest użytkowany do codziennej jazdy.
Silnik Honda Vtec o mocy 125 KM. Klatka bezpieczeństwa. Skórzane fotele i wykończenie wnętrza. Klimatyzacja.
Mam kompletną dokumentację budowy ze zdjęciami i wszystkie faktury na zakup części i robociznę.
Historia budowy jest na forum Mini Klub Polska oraz w dokumentach które klient przez lata gromadził .
Zestawienie kosztów przeliczając wydatki dewizowe po kursie zbliżonym do dzisiejszego wyszło prawie 100.000 zł .
Jako ciekawostka podam że ceny samochodów sprzedanych przez niemieckie przedstawicielstwo firmy Mini Tec www.superfastminis.com czyli Gracing www.gracing.de są mnie więcej na tym samym poziomie, czyli 22.500 – 25.000 EUR.
Według nas ten MINI jest zbudowany przez najlepszych fachowców dostępnych w Polsce, którzy poza działalnością są też fanami Mini.
Michał Knyziak prowadzi swój warsztat od wielu lat i w załączeniu przesyłam artykuł z Mini Magazine w którym zbudowane przez niego Mini wygrało konkurs na Mini roku.
Jakub Jakubisiak i jego firma Promotor Mocy z Wołomina zrobiła pierwsze w Polsce Mini z silnikiem Hondy w oparciu o ramę z Mini Tec-a.
Nasze mini jest wykonane na najwyższym możliwym poziomie i co najważniejsze sprawdziło się w codziennym użytkowaniu.
Wszystkie części są kupowane u najlepszych dostawców z UK – Mini Sport i MNi Spares.
Żaden ze sprzedanych Mini na stronie G-racing nie ma klatki i klimatyzacji, wymienionego tylnego zawieszenia oraz drewnianej deski rozdzielczej i skórzanej tapicerki z prawdziwej skóry a NASZE MINI MA !!!
Co do ceny to gdyby przyjąć 40 % utratę wartości samochodu z tytułu kilkuletniego użytkowanie to byłby on wart 15000 EUR, licząc od 25.000 EUR wartości początkowej.
W dokumentach jest też artykuł o Michale Knyziaku, który był odpowiedzialny za odbudowę. Za ten samochód opisany w artykule dostał nagrodę mini roku w głosowaniu angielskich czytelników. Drugim „autorem” był Kuba Jakubisiak, właściciel firmy Promotor z Wołomina, który pierwszy złożył dla siebie mini z silnikiem Hondy w oparciu o części firmy Mini Tec.
Magazyn z artykułem o tym projekcie oczywiście także wpięty jest do segregatora.
Przesyłam też linki do firmy w oparciu o której wyroby zmodernizowany jest samochód.
http://www.superfastminis.com/ i ich niemieckiego przedstawicielstwa na Unię https://www.gracing.de/
Opony letnie, opony zimowe, bagażnik dachowy Mont Blanc, komplet nowych, bezwładnościowych pasów bezpieczeństwa na przód i tył, nowe piórka wycieraczek, wkład do bagażnika, miękkie osłony rur klatki bezpieczeństwa, nowe boczne lusterka wsteczne ( inny model niż te założone teraz ) oraz książki wydawnictwa Haynes „ Mini. Restoration Manual” i „ Mini. Owners Workshop Manual”
W pakiecie kupujący otrzyma też nową chromowana listwę na rynienkę dachową, listwy maskujące zgrzewy progów i zaślepkę miejsca na antenę. Poza tym co jest na zdjęciach jest dodatkowo :
– komplet opon letnich Falken ZIEX ZE 914 165/60 R 12 71 H ( używane, ale nadają się do jazdy )
– komplet opon zimowych Hankook Winter ICEPT 690 145/70 R12 ( nowe )
REWELACYJNE DOINWESTOWANE AUTO w SUPER CENIE 🙂