Ferrari 512TR Testarossa ’97 #SOLD
Marka | Ferrari |
Model | 512 TR |
Rocznik | 1997 |
Przebieg | 73 300 km |
Skrzynia biegów | Manualna |
Napęd | Tylna oś |
Paliwo | Benzyna |
Pojemność | 4943 cm3 |
Moc (KM) | 428 |
Kolor | Czerwony/Red |
- ABS
- Centralny zamek
- Elektryczna regulacja siedzeń
- Elektryczne lusterka
- Elektryczne szyby
- Felgi aluminiowe
- Immobilizer
- Klimatyzacja
- Komputer pokładowy
- Pełna skóra
- Podgrzewane fotele
- Sportowe fotele
- Światła przeciwmgielne
- Wspomaganie kierownicy
Ferrari 512 TR ( Testarossa ) z 1994 roku lecz pierwsza rejestracja była w roku 1997
Przebieg zaledwie 73500 km!!!
Legendarny model marki z Maranello – nieodłączny element kolekcji klasycznych wozów.
Egzemplarz w bardzo dobrym stanie, gwarantujący wzrost wartości z czasem.
Samochód po przyjeździe do Polski przeszedł kompleksowy serwis w salonie Ferrari Katowice, który obejmował m.in. wymianę kompletnego sprzęgła wraz z dociskiem oraz elementów eksploatacyjnych.
Koszt serwisu to blisko 40 000 zł .
Auto super utrzymane.
Pełne wyposażenie, udokumentowany przebieg, wersja Europejska!
UWAGA : SZANUJĄC PAŃSTWA CENNY CZAS OFERUJEMY DOSTAWĘ AUTA POD ADRES KLIENTA W CELU OGLĘDZIN PRZED ZAKUPOWYCH = płaci się jedynie za dostawę / transport auta 1,5 zł / km – tym samym potencjalni klienci oszczędzają nie tylko czas ale także koszty dojazdu i powrotu do/od nas w celu oględzin wymarzonego pojazdu 🙂
Więcej informacji udzielę telefonicznie lub drogą elektroniczną.
+48 606 502 793; kimbex@kimbex.pl
MOŻLIWOŚĆ WYNAJMU :
na imprezy firmowe , do filmu , teledysku , klipu , promocję firmy lub sklepu itp.
WAŻNE:
Kolekcjonerskie samochody z Japonii mają kierownicę po naszej, lewej stronie oraz liczniki w kilometrach = niczym nie różnią się od wersji EUROPEJSKICH !
Dlaczego auto z Japonii?
Dlatego że:
Po pierwsze dla Japończyka posiadanie niemieckiego auta z kierownicą po „złej” dla nich stronie, czyli lewej jak u nas, to status najwyższego luksusu/prestiżu wśród znajomych i nie tylko.
Po drugie oni kochają te samochody i pedantycznie o nie dbają.
Po trzecie – ponieważ kierownica jest po lewej stronie auta bardzo mało jeżdżą. Głównie uczestniczą w zlotach i przejażdżkach weekendowych.
Po czwarte dla Japończyka sprawą honoru jest uczciwe serwisowanie aut i ich późniejsza sprzedaż.
DLATEGO też preferuję kupno i sprzedaż aut z Japonii a nie z np. z USA, gdzie liczniki są nie w kilometrach tylko w milach, mają „obrysówki” i głównie złą historię. Auta z Japonii wizualnie modelowo niczym się nie różnią od modeli europejskich a są bardziej zadbane.
Przyjedź, zobacz, negocjuj, kup i ciesz się życiem 🙂
ZAPRASZAMY
Wszystkie nasze samochody są zadbane i w większości przypadków mają udokumentowany przebieg.
Samochody sprzedawane w KIMBEX Dream Cars są naszą własnością i nie są to auta komisowe.
Możliwa zamiana lub rozliczenie za inne ciekawe auto – droższe lub tańsze .
Skupujemy ciekawe auta za gotówkę.