Marka | BMW |
Model | 750i L7 Extra Long |
Rocznik | 2001 |
Przebieg | 19 800 km |
Skrzynia biegów | Automatyczna |
Napęd | Tylna oś |
Paliwo | Benzyna |
Pojemność | 5400 cm3 |
Moc (KM) | 326 |
Kolor | silver |
- ABS
- Asystent martwego punktu
- Centralny zamek z pilotem
- Czujnik deszczu
- Czujnik światła
- Czujniki parkowania
- Elektryczna regulacja siedzeń
- Elektryczne lusterka
- Elektryczne szyby
- ESP
- Felgi aluminiowe
- Immobilizer
- Klimatyzacja
- Komputer pokładowy
- Kontrola trakcji
- Nawigacja
- Odtwarzacz CD
- Ogrzewanie postojowe
- Pełna skóra
- Podgrzewane fotele
- Poduszki powietrzne
- Reflektory ksenonowe
- Szyberdach
- Światła przeciwmgielne
- Tempomat
- Wielofunkcyjna kierownica
- Wspomaganie kierownicy
- Zestaw głośnomówiący
Unikatowa limuzyna BMW o oznaczeniu L7 czyli extra długa wersja modelu E38 750i została wyprodukowana w ilości jedynie 899 sztuk na cały świat !
Ten egzemplarz jest po liftingu i wewnątrz wygląda jak nowy .
Zadziwiające BMW L7 jest najprawdopodobniej najbardziej awangardową i ekskluzywną wersją limuzyny, jaka kiedykolwiek opuściła bramy bawarskiej fabryki. Powstało w 899 sztukach w oparciu o wersję Long E38, której powiększono rozstaw kół o dalsze 25 cm.
Komfort na tylnej kanapie jest iście królewski i to ten model był podobno głównym przyczynkiem do wskrzeszenia marki Maybach przez Mercedesa.
Odnajdziemy tu 326-konną jednostkę V12, 5-biegowy automat i wyposażenie, które czterokrotnie zwiększało cenę zwykłego 750 iL.
Serdecznie polecamy i zapraszamy .
Więcej informacji udzielę telefonicznie lub drogą elektroniczną.
+48 606 502 793; +48 888 037 000; kimbex@kimbex.pl
WAŻNE : Kolekcjonerskie samochody z Japonii mają kierownicę po naszej, lewej stronie oraz liczniki w kilometrach = niczym nie różnią się od wersji EUROPEJSKICH!!!
Dlaczego auto z Japonii?
Dlatego że:
Po pierwsze dla Japończyka posiadanie niemieckiego auta z kierownicą po „złej” dla nich stronie, czyli lewej jak u nas, to status najwyższego luksusu/prestiżu wśród znajomych i nie tylko.
Po drugie oni kochają te samochody i pedantycznie o nie dbają .
Po trzecie – ponieważ kierownica jest po lewej stronie auta bardzo mało jeżdżą. Głównie uczestniczą w zlotach i przejażdżkach weekendowych.
Po czwarte dla Japończyka sprawą honoru jest uczciwe serwisowanie aut i ich późniejsza sprzedaż.
DLATEGO też preferujemy kupno i sprzedaż aut z Japonii a nie z np. z USA, gdzie liczniki są nie w kilometrach tylko w milach, mają „obrysówki” i głównie złą historię. Auta z Japonii wizualnie modelowo niczym się nie różnią od modeli europejskich a są bardziej zadbane.
Przyjedź, zobacz, negocjuj, kup i ciesz się życiem
ZAPRASZAMY
Wszystkie nasze samochody są zadbane i w większości przypadków mają udokumentowany przebieg.
Samochody sprzedawane w KIMBEX Dream Cars są naszą własnością i nie są to auta komisowe.
Możliwa zamiana lub rozliczenie za inne ciekawe auto – droższe lub tańsze .
Skupuję ciekawe auta za gotówkę.