Marka | Alpina |
Model | B12 5,7i |
Rocznik | 1996 |
Przebieg | 142 000 km |
Skrzynia biegów | Automatyczna |
Napęd | Tylna oś |
Paliwo | Benzyna |
Pojemność | 5646 cm3 |
Moc (KM) | 387 |
Kolor | niebieski/blue |
- ABS
- Centralny zamek
- Centralny zamek z pilotem
- Czujnik deszczu
- Czujniki parkowania
- Elektryczna regulacja siedzeń
- Elektryczne lusterka
- Elektryczne szyby
- Felgi aluminiowe
- Klimatyzacja
- Komputer pokładowy
- Kontrola trakcji
- Nawigacja
- Odtwarzacz CD
- Pełna skóra
- Podgrzewane fotele
- Poduszki powietrzne
- Reflektory ksenonowe
- Szyberdach
- Światła przeciwmgielne
- Tempomat
- Wielofunkcyjna kierownica
- Wspomaganie kierownicy
Alpina B12 5,7, czyli jedna z najmocniejszych wersji klasycznego BMW Serii 7 e38 – oryginalna modyfikacja słynnego niemieckiego tunera BMW.
Jeden z zaledwie 202 egzemplarzy wyprodukowanych przez Alpinę – ten konkretny egzemplarz ma numer 30. Auto jest w pełni oryginalne – wszystkie cechy unikatowej Alpiny B12 zostały zachowane. Silnik V12 kipi mocą i bezszelestnie pracuje na wolnych obrotach – Alpina B12 to wóz o niepowtarzalnym charakterze.
Oryginalny przebieg 142 000km! Japońskie dokumenty serwisowe, instrukcja obsługi, japoński certyfikat eksportowy z potwierdzeniem przebiegu.
Więcej informacji udzielę telefonicznie lub drogą elektroniczną.
+48 606 502 793; +48 888 037 000; kimbex@kimbex.pl
WAŻNE : Kolekcjonerskie samochody z Japonii mają kierownicę po naszej, lewej stronie oraz liczniki w kilometrach = niczym nie różnią się od wersji EUROPEJSKICH !!!
Pełna dokumentacja od nowości .
Dlaczego auto z Japonii ?
Dlatego że:
Po pierwsze dla Japończyka posiadanie niemieckiego auta z kierownicą po „złej” dla nich stronie, czyli lewej jak u nas, to status najwyższego luksusu/prestiżu wśród znajomych i nie tylko.
Po drugie oni kochają te samochody i pedantycznie o nie dbają .
Po trzecie – ponieważ kierownica jest po lewej stronie auta bardzo mało jeżdżą. Głównie uczestniczą w zlotach i przejażdżkach weekendowych.
Po czwarte dla Japończyka sprawą honoru jest uczciwe serwisowanie aut i ich późniejsza sprzedaż.
DLATEGO też preferuję kupno i sprzedaż aut z Japonii a nie z np. z USA, gdzie liczniki są nie w kilometrach tylko w milach, mają „obrysówki” i głównie złą historię. Auta z Japonii wizualnie modelowo niczym się nie różnią od modeli europejskich a są bardziej zadbane.
Auto super utrzymane.
Pełne wyposażenie, udokumentowany przebieg, wersja Europejska !
Przyjedź, zobacz, negocjuj, kup i ciesz się życiem 🙂
ZAPRASZAM
Wszystkie moje samochody są zadbane i w większości przypadków mają udokumentowany przebieg.
Samochody sprzedawane w KIMBEX są moją własnością i nie są to auta komisowe.
Możliwa zamiana lub rozliczenie za inne ciekawe auto – droższe lub tańsze .
Skupuję ciekawe auta za gotówkę.