Powrót MINI with a HONDA Type R Engine #Unique

Parametry techniczne
Marka Mini
Model Honda Engine
Rocznik 1996
Przebieg 80 000 km
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Przednia oś
Paliwo Benzyna
Pojemność 1600 cm3
Moc (KM) 125
Kolor black
Cena sprzedaży 15 000,00 €
  • Elektryczne szyby
  • Felgi aluminiowe
  • Immobilizer
  • Odtwarzacz CD
  • Pełna skóra
  • Sportowe fotele
  • Światła przeciwmgielne

OKAZJA ! Jedyny w swoim rodzaju MINI z silnikiem Hondy o mocy 125 KM !!!

Samochód został od nowa w roku 2012 zmontowany w oparciu o ramy i zawieszenia sprowadzone z USA z firmy Mini Tec www.superfastminis.com . W Europie ta firma jest reprezentowana przez www.gracing.de

No obu tych stronach można obejrzeć klasyczne mini z silnikami Hondy.

Samochodem jeździł od 2013 roku syn naszego klienta . Tylko w lecie. W zimie stał w garażu.

Nie jest to samochód pokazowy. Może być i jest użytkowany do codziennej jazdy.

Silnik Honda Vtec o mocy 125 KM. Klatka bezpieczeństwa. Skórzane fotele i  wykończenie wnętrza. Klimatyzacja.

Mam kompletną dokumentację budowy ze zdjęciami  i wszystkie faktury na zakup części i robociznę.

Historia budowy jest na forum Mini Klub Polska oraz w dokumentach które klient przez lata gromadził .

Zestawienie kosztów przeliczając wydatki dewizowe po kursie zbliżonym do dzisiejszego wyszło prawie 100.000 zł .

Jako ciekawostka podam że ceny samochodów sprzedanych przez niemieckie przedstawicielstwo firmy Mini Tec www.superfastminis.com  czyli Gracing  www.gracing.de  są mnie więcej na tym samym poziomie, czyli 22.500 – 25.000 EUR.

Według nas ten MINI jest zbudowany przez najlepszych fachowców dostępnych w Polsce, którzy poza działalnością są też fanami Mini.

Michał Knyziak prowadzi swój warsztat od wielu lat i w załączeniu przesyłam artykuł z Mini Magazine w którym zbudowane przez niego Mini wygrało konkurs na Mini roku.

Jakub Jakubisiak i jego firma Promotor Mocy z Wołomina zrobiła pierwsze w Polsce Mini z silnikiem Hondy w oparciu o ramę z Mini Tec-a.

Nasze mini jest wykonane na najwyższym możliwym poziomie i co najważniejsze sprawdziło się w codziennym użytkowaniu.

Wszystkie części są kupowane u najlepszych dostawców z UK – Mini Sport i MNi Spares.

Żaden ze sprzedanych Mini na stronie G-racing nie ma klatki i klimatyzacji, wymienionego tylnego zawieszenia oraz drewnianej deski rozdzielczej i skórzanej tapicerki z prawdziwej skóry a NASZE MINI MA !!!

Co do ceny to gdyby przyjąć 40 % utratę wartości samochodu z tytułu kilkuletniego użytkowanie to byłby on wart 15000 EUR, licząc od 25.000 EUR wartości początkowej.

W dokumentach jest też artykuł o Michale Knyziaku, który był odpowiedzialny za odbudowę. Za ten samochód opisany w artykule dostał nagrodę mini roku w głosowaniu angielskich czytelników. Drugim „autorem” był Kuba Jakubisiak, właściciel firmy Promotor z Wołomina, który pierwszy złożył dla siebie mini z silnikiem Hondy w oparciu o części firmy Mini Tec.

Magazyn z artykułem o tym projekcie oczywiście także wpięty jest do segregatora.

Przesyłam też linki do firmy w oparciu o której wyroby zmodernizowany jest samochód.

http://www.superfastminis.com/ i ich niemieckiego przedstawicielstwa na Unię https://www.gracing.de/

Opony letnie, opony zimowe, bagażnik dachowy Mont Blanc, komplet nowych, bezwładnościowych pasów bezpieczeństwa na przód i tył, nowe piórka wycieraczek, wkład do bagażnika, miękkie osłony rur klatki bezpieczeństwa, nowe boczne lusterka wsteczne ( inny model niż te założone teraz ) oraz książki wydawnictwa Haynes „ Mini. Restoration Manual” i „ Mini. Owners Workshop Manual”

W pakiecie kupujący otrzyma też nową chromowana listwę na rynienkę dachową, listwy maskujące zgrzewy progów i zaślepkę miejsca na antenę. Poza tym co jest na zdjęciach jest dodatkowo :

– komplet opon letnich Falken ZIEX ZE 914 165/60 R 12 71 H ( używane, ale nadają się do jazdy )

– komplet opon zimowych Hankook Winter ICEPT 690 145/70 R12 ( nowe )

REWELACYJNE DOINWESTOWANE AUTO w SUPER CENIE 🙂 

KimbexDreamCars Facebook