Marka | Porsche |
Model | 991.2 S PDK ENDURANCE RACING EDITION |
Rocznik | 2017 |
Przebieg | 48 650 km |
Skrzynia biegów | Automatyczna |
Napęd | Tylna oś |
Paliwo | Benzyna |
Pojemność | 3000 cm3 |
Moc (KM) | 420 |
Kolor | White |
Cena sprzedaży | 485,00 zł |
- ABS
- Adaptacyjne oświetlenie
- Alcantara
- Asystent martwego punktu
- Centralny zamek z pilotem
- Czujnik światła
- Czujniki parkowania
- Elektryczna regulacja siedzeń
- Elektryczne lusterka
- Elektryczne szyby
- ESP
- Felgi aluminiowe
- Immobilizer
- Isofix (system mocowania fotelików dziecięcych)
- Kamera cofania
- Klimatyzacja
- Komputer pokładowy
- Kontrola trakcji
- Nawigacja
- Odtwarzacz CD
- Pełna skóra
- Podgrzewane fotele
- Poduszki powietrzne
- Reflektory ksenonowe
- Sportowe fotele
- System Start Stop
- Szyberdach
- Światła LED
- Światła przeciwmgielne
- Tempomat
- Wentylowane fotele
- Wspomaganie kierownicy
- Zestaw głośnomówiący
W naszej ofercie komisowej wspaniałe , unikatowe / limitowane Porsche 991.2 S ENDURANCE RACING EDITION z Polskiego salonu !
Rok 2016 lecz pierwsza rejestracja auta była 20.03.3017 więc zakładamy że użytkowany od 2017 roku .
Nowy Porsche 911 Endurance Racing Edition zaprezentowany został w 2016 roku w Le Mans
Le Mans. Duch sportów motorowych jest częścią każdego Porsche. Przez całą historię firmy wyścigi samochodowe zawsze były siłą napędową rozwoju pojazdów.
Rzeczywiście, Porsche może pochwalić się ponad 30 000 zwycięstw w wyścigach w niemal każdej serii sportów motorowych na świecie, a podczas gdy wiele z tych sukcesów osiągnięto dzięki niezwykle mocnym specjalistycznym samochodom wyścigowym, takim jak sugestywne 917 i 956, kultowe sportowe coupe 911 jest podstawą, na której zbudowano niezrównaną reputację wyścigową marki ze Stuttgartu.
Podobnie, tor Le Mans jest globalną ikoną sportów motorowych i miejscem, w którym zarówno samochody, jak i kierowcy są poddawani ostatecznemu testowi wytrzymałości, 24 Heures du Mans, wyścigowi na dystansie 3344 mil w ciągu dnia i nocy.
Francuski tor jest również szczególnym miejscem dla Porsche, z rekordową liczbą 17 zwycięstw w wyścigu. Właściwe było zatem, aby Le Mans było miejscem odsłonięcia nowego Porsche 911 Carrera S Endurance Racing Edition.
Zaprojektowana i wyprodukowana przez Porsche Exclusive, dział fabryki poświęcony dostarczaniu klientom specjalnych pojazdów spełniających ich specjalne życzenia, limitowana seria 911 Carrera S Endurance Racing Edition to święto inspirowanego sportem motorowym designu i zorientowanej na tor wyścigowy dynamiki podwozia połączone z wysokim stopniem personalizacji.
Malowanie zewnętrzne jest inspirowane samochodami wyścigowymi Porsche Team w World Endurance Championship (WEC). Samochód jest oferowany w trzech jednolitych kolorach: białym, czerwonym i czarnym. W przypadku pierwszego z nich dekoracyjne naklejki po bokach są w kolorze czarnym. W pojazdach w kolorze czarnym zastosowano odcień szarości, aby uzyskać podobny kontrast i podkreślić sportowe kontury 911. Błyszczące czarne akcenty zapewniają dodatkowe sportowe wskazówki, do kół, obudów lusterek, reflektorów LED i oznaczeń z tyłu samochodu.
Wewnątrz ekskluzywne motywy Porsche dotyczące indywidualizmu, pasji do szczegółów, kunsztu i tradycji podkreślają sportowy klimat kabiny. Najważniejsze elementy to karbonowe wykończenie wnętrza i podświetlane osłony progów z motywami „911 Carrera S Endurance Racing Edition”, czerwone pasy bezpieczeństwa i wytłoczony na zagłówkach herb Porsche. „Oznaczenie godziny 12” na kierownicy w kontrastującej czerwonej skórze i „Porsche Intelligent Performance” wytłoczone na środkowym podłokietniku dodatkowo podkreślają tradycję sportów motorowych.
Atletyczny charakter 911 jest dodatkowo wzmocniony przez Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) montowany standardowo w połączeniu ze sportowym podwoziem Porsche Active Suspension Management (PASM) z obniżonym o 20 mm prześwitem. Tylna oś skrętna jest wspólna z modelami GT3 i RS i zwiększa reakcję na zakrętach. A pakiet Sport Chrono — z przełącznikiem trybu na kierownicy — umożliwia kierowcy wybór ustawień podwozia i silnika zgodnie z preferencjami.
Wyposażenie standardowe obejmuje:
Pakiet Sport Chrono
Sportowy układ wydechowy
20-calowe felgi aluminiowe Carrera S pomalowane na wysoki połysk w kolorze czarnym
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) z zawieszeniem PASM Sports (obniżonym o 20 mm)
Skrętna oś tylna
Reflektory LED w kolorze czarnym, w tym Porsche Dynamic Light System Plus
Zestaw dekoracyjnych naklejek graficznych w stylu zespołu Porsche Motorsport World Endurance Championship 2016
Lusterko zewnętrzne SportDesign z górną częścią pomalowaną na wysoki połysk w kolorze czarnym
Listwy progowe i wykończenie deski rozdzielczej z włókna węglowego, każde z logo „911 Carrera S Endurance Racing Edition”
Pokrywa schowka w konsoli środkowej z wytłoczonym napisem „Porsche Intelligent Performance”
Dywaniki podłogowe z włókna węglowego z obramowaniem ze skóry w kolorze Guards Red
Sportowa kierownica GT z oznaczeniem „godzina 12” w kolorze Guards Red
Black Wnętrze ze skóry
z wytłoczonym herbem Porsche na zagłówkach
Pakiet wnętrza z włókna węglowego
Pasy bezpieczeństwa w kolorze Guards Red
Black Tarcza obrotomierza
Elektrycznie przesuwany/uchylany szyberdach
Park Assist przód/tył
Indoor Pokrowiec na samochód w indywidualnym projekcie 911 Carrera S Endurance Racing Edition
Jak to zwykle bywa w przypadku 911, z tyłu Carrera S Endurance Racing Edition znajduje się 3-litrowy silnik typu bokser o mocy 420 KM (309 kW). Zupełnie nowa generacja silników z podwójnym turbodoładowaniem w 911 Carrera zwiększyła moc, wydajność, a także zintensyfikowała emocjonalne wrażenia z jazdy.
Nowe silniki Porsche charakteryzują się znacznym momentem obrotowym, przy czym maksymalny moment obrotowy wynoszący 500 Nm w Carrera S jest stale dostarczany od 1700 obr./min do 5000 obr./min, zapewniając w ten sposób responsywną wydajność. Jednocześnie przy maksymalnej prędkości obrotowej silnika wynoszącej 7500 obr./min nowy silnik wyraźnie przekracza najwyższe obroty konwencjonalnych silników turbo – i oczywiście jest podkreślony typowym dla Porsche dźwięcznym dźwiękiem silnika typu bokser o 6 cylindrach, podkreślonym w tym modelu przez standardowy sportowy układ wydechowy.
911 Carrera S Endurance Racing Edition z Porsche-Doppelkupplung Dwusprzęgłową skrzynię biegów PDK która oferowana jako opcja. Z PDK w połączeniu ze standardowym pakietem Sport Chrono, 0-100 km/h w zaledwie 3,9 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 307 km/h .
Porsche 911 zawsze równoważyło osiągi i wydajność, sportowy charakter i codzienną użyteczność, a najnowsze modele jeszcze bardziej wydłużają okres tych pozornych sprzeczności. 911 Carrera S Endurance Racing Edition z PDK..
Model 911 doskonale demonstruje filozofię Porsche, polegającą nie tylko na budowaniu samochodów sportowych w celu wygrywania wyścigów, ale także na zdobywaniu wiedzy na temat rozwoju, którą można włączyć do ewolucji samochodów drogowych. Kolejne generacje 911 z silnikiem z tyłu były doskonalone na torze wyścigowym od czasu debiutu w 1963 roku, a klienci korzystali z ciągłych udoskonaleń w kluczowych obszarach dynamiki, takich jak osiągi silnika, hamowanie i aerodynamika.
Porsche 911 Carrera S Endurance Racing Edition to najnowszy wyraz tej bogatej tradycji sportów motorowych i można go było zamawiać w limitowanej czasowo ilości .
Porsche Exclusive – przegląd
W Porsche naczelną zasadą zawsze było umożliwienie każdemu klientowi stworzenia wysoce osobistego samochodu, z możliwością wyboru spośród szerokiej gamy opcji stylizacji, układu napędowego i podwozia. Najdoskonalszym wyrazem tej filozofii jest Porsche Exclusive, dzięki któremu klienci mogą stworzyć całkowicie spersonalizowany pojazd.