Alpina B12 5,7i e38 ’96

Parametry techniczne
Marka Alpina
Model B12 5,7i
Rocznik 1996
Przebieg 142 000 km
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Tylna oś
Paliwo Benzyna
Pojemność 5646 cm3
Moc (KM) 387
Kolor niebieski/blue
  • ABS
  • Centralny zamek
  • Centralny zamek z pilotem
  • Czujnik deszczu
  • Czujniki parkowania
  • Elektryczna regulacja siedzeń
  • Elektryczne lusterka
  • Elektryczne szyby
  • Felgi aluminiowe
  • Klimatyzacja
  • Komputer pokładowy
  • Kontrola trakcji
  • Nawigacja
  • Odtwarzacz CD
  • Pełna skóra
  • Podgrzewane fotele
  • Poduszki powietrzne
  • Reflektory ksenonowe
  • Szyberdach
  • Światła przeciwmgielne
  • Tempomat
  • Wielofunkcyjna kierownica
  • Wspomaganie kierownicy

Alpina B12 5,7, czyli jedna z najmocniejszych wersji klasycznego BMW Serii 7 e38 – oryginalna modyfikacja słynnego niemieckiego tunera BMW.

Jeden z zaledwie 202 egzemplarzy wyprodukowanych przez Alpinę – ten konkretny egzemplarz ma numer 30. Auto jest w pełni oryginalne – wszystkie cechy unikatowej Alpiny B12 zostały zachowane. Silnik V12 kipi mocą i bezszelestnie pracuje na wolnych obrotach – Alpina B12 to wóz o niepowtarzalnym charakterze.

Oryginalny przebieg 142 000km! Japońskie dokumenty serwisowe, instrukcja obsługi, japoński certyfikat eksportowy z potwierdzeniem przebiegu.

Więcej informacji udzielę telefonicznie lub drogą elektroniczną.
+48 606 502 793;   +48 888 037 000;   kimbex@kimbex.pl

WAŻNE : Kolekcjonerskie samochody z Japonii mają kierownicę po naszej, lewej stronie oraz liczniki w kilometrach = niczym nie różnią się od wersji EUROPEJSKICH !!!

Pełna dokumentacja od nowości .

Dlaczego auto z Japonii ?
Dlatego że:

Po pierwsze dla Japończyka posiadanie niemieckiego auta z kierownicą po „złej” dla nich stronie, czyli lewej jak u nas, to status najwyższego luksusu/prestiżu wśród znajomych i nie tylko.
Po drugie oni kochają te samochody i pedantycznie o nie dbają .
Po trzecie – ponieważ kierownica jest po lewej stronie auta bardzo mało jeżdżą. Głównie uczestniczą w zlotach i przejażdżkach weekendowych.
Po czwarte dla Japończyka sprawą honoru jest uczciwe serwisowanie aut i ich późniejsza sprzedaż.

DLATEGO też preferuję kupno i sprzedaż aut z Japonii a nie z np. z USA, gdzie liczniki są nie w kilometrach tylko w milach, mają „obrysówki” i głównie złą historię. Auta z Japonii wizualnie modelowo niczym się nie różnią od modeli europejskich a są bardziej zadbane.

Auto super utrzymane.
Pełne wyposażenie, udokumentowany przebieg, wersja Europejska !

Przyjedź, zobacz, negocjuj, kup i ciesz się życiem :)
ZAPRASZAM

Wszystkie moje samochody są zadbane i w większości przypadków mają udokumentowany przebieg.
Samochody sprzedawane w KIMBEX są moją własnością i nie są to auta komisowe.

Możliwa zamiana lub rozliczenie za inne ciekawe auto – droższe lub tańsze .
Skupuję ciekawe auta za gotówkę.