Mercedes E55 AMG lift

Parametry techniczne
Marka Mercedes Benz
Model E55 AMG
Rocznik 2000
Przebieg 85 300 km
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Tylna oś
Paliwo Benzyna
Pojemność 5500 cm3
Moc (KM) 354
Kolor white
  • ABS
  • Centralny zamek z pilotem
  • Czujnik światła
  • Elektryczna regulacja siedzeń
  • Elektryczne lusterka
  • Elektryczne szyby
  • ESP
  • Felgi aluminiowe
  • Immobilizer
  • Klimatyzacja
  • Komputer pokładowy
  • Kontrola trakcji
  • Nawigacja
  • Odtwarzacz CD
  • Pełna skóra
  • Podgrzewane fotele
  • Poduszki powietrzne
  • Reflektory ksenonowe
  • Sportowe fotele
  • Szyberdach
  • Światła przeciwmgielne
  • Tempomat
  • Wielofunkcyjna kierownica
  • Wspomaganie kierownicy

Kolejny egzemplarz E55 z oryginalnym przebiegiem 85300 km  został zakupiony przez nas na aukcji w Japonii w bardzo dobrym stanie = ocena 4A jest jedną z najwyższych na aukcjach ( wnętrze nota A czyli jak NOWE ! )

  Dostępny na miejscu  od 07/2018 . Warto poczekać lub zarezerwować sobie to auto zanim przypłynie :)

  • Mercedes E55 AMG – W210 powstał pod koniec 1997 roku jako następca E50, który nie sprzedawał się tak jak zakładano. E55 był dostępny na następny rok modelowy – 1998. E55 zaprezentowano po raz ostatni w nowej szacie i z nowym silnikiem V8 bazującym na modelu E430 a mianowicie M113. Unowocześniona jednostka zastąpiła M119 i osiągała moc 354 KM i 530 Nm, które zostawały przeniesione na wał przy niskich 3000 obr. / min. Dzięki szerokiemu zakresowi elastyczności jakim dysponował ten silnik, auto w tej wersji silnikowej miało miano „Zdobywcy autostrad”, również w wersji E55 zastosowano zaawansowany układ hamulcowy, który pozwalał Mercedesowi na imponującą drogę hamowania, ze 100 km/h pojazd mógł się zatrzymać po niespełna 36 metrze, co dawało rezultaty niemal samochodów wyczynowych. Przedni rozmiar tarcz hamulcowych był znacznie większy niż w seryjnych modelach W210, natomiast tylne hamulce w E55 pozostały bez zmian – w tylnym układzie zastosowano przednie tarcze od seryjnych modeli E klasy. Skrzynia biegów pochodzi z większych modeli Mercedesa E, SL, S, CL – (W140), (W220) oryginalnie montowano ją w silnikach V8 i V12. Licznik w tej wersji wyskalowany jest podobnie jak w modelu E50 do 280 km/h. Model E55 był dostępny jako sedan i kombi w nomenklaturze Mercedesa-Benza nazwane (T). Tylko w tym modelu można było zamówić opcjonalny napęd na obie osie – 4matic. Jednak niewielu klientów zamówiło taki właśnie pojazd – według oficjalnych danych z taśm Affalterbach zjechało niespełna 15 samochodów tej konfiguracji.

Więcej informacji udzielę telefonicznie lub drogą elektroniczną.
+48 606 502 793   kimbex@kimbex.pl

WAŻNE : Kolekcjonerskie samochody z Japonii mają kierownicę po naszej, lewej stronie oraz liczniki w kilometrach = niczym nie różnią się od wersji EUROPEJSKICH!!!

Dlaczego auto z Japonii?
Dlatego że:

Po pierwsze dla Japończyka posiadanie niemieckiego auta z kierownicą po „złej” dla nich stronie, czyli lewej jak u nas, to status najwyższego luksusu/prestiżu wśród znajomych i nie tylko.
Po drugie oni kochają te samochody i pedantycznie o nie dbają .
Po trzecie – ponieważ kierownica jest po lewej stronie auta bardzo mało jeżdżą. Głównie uczestniczą w zlotach i przejażdżkach weekendowych.
Po czwarte dla Japończyka sprawą honoru jest uczciwe serwisowanie aut i ich późniejsza sprzedaż.

DLATEGO też preferujemy kupno i sprzedaż aut z Japonii a nie z np. z USA, gdzie liczniki są nie w kilometrach tylko w milach, mają „obrysówki” i głównie złą historię. Auta z Japonii wizualnie modelowo niczym się nie różnią od modeli europejskich a są bardziej zadbane.

Przyjedź, zobacz, negocjuj, kup i ciesz się życiem :)
ZAPRASZAMY

Wszystkie nasze samochody są zadbane i w większości przypadków mają udokumentowany przebieg.
Samochody sprzedawane w KIMBEX Dream Cars są naszą własnością i nie są to auta komisowe.

Możliwa zamiana lub rozliczenie za inne ciekawe auto – droższe lub tańsze .
Skupujemy ciekawe auta za gotówkę.

KimbexDreamCars Facebook